Wysyłka i dostawa towaru

Istnieje następująca możliwość wyboru sposobu wysyłki zakupionych przedmiotów:
  • DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH POWYŻEJ 169zł
  • List polecony (gabaryt A) - Poczta Polska - czas dostawy 2-5 dni - koszt dostawy 5,20zł; 
  • List polecony priorytetowy (gabaryt A) - Poczta Polska - czas dostawv 1-3 dni- koszt dostawy 6,80zł;
  • List polecony (gabaryt B) - Poczta Polska - czas dostawy 2-5 dni- koszt dostawy 9,80zł;
  • List polecony priorytetowy (gabaryt B) - Poczta Polska - czas dostawy 1-3 dni - koszt dostawy 10,00zł;
  • Paczka - Poczta Polska - czas dostawy 2-5 dni - koszt dostawy 13,00zł (waga do 1kg);
  • Paczka priorytetowa - Poczta Polska - czas dostawy 1-3 dni- koszt dostawy 14,00zł (waga do 1kg);
  • Paczka - Poczta Polska - czas dostawy 2-5 dni - koszt dostawy 15,00zł (waga powyżej 1kg);
  • Paczka priorytetowa - Poczta Polska - czas dostawy 1-3 dni- koszt dostawy 16,00zł (waga powyżej 1kg);
  • Kurier - DPD - gwarancja dostawy około 24 godzin - koszt dostawy 11,90zł;
  • Pocztex Kurier 48 - Poczta Polska - czas dostawy 1-3dni - koszt dostawy 12,00zł;
  • Paczka24h - Poczta Polska - czas dostawy 1-2dni - koszt dostawy 17,00zł;
  • Paczkomat - InPost - czas dostawy 1-3 dni - koszt dostawy 11,30zł - numer oraz adres paczkomatu proszę zamieścić w komentarzu do zamówienia;
  • Kurier - DPD - płatność przy odbiorze - gwarancja dostawy około 24 godzin - koszt dostawy 14,90zł;
  • Pocztex Kurier 48 - płatność przy odbiorze - czas dostawy 1-3dni - koszt dostawy 15,00zł;
  • Paczka 24h - płatność przy odbiorze - czas dostawy 1-2 dni - koszt dostawy 21,00zł
  • Paczkomat - płatność przy odbiorze - czas dostawy 1-3 dni - koszt dostawy 16,99zł - numer oraz adres paczkomatu proszę zamieścić w komentarzu do zamówienia;
  • Odbiór osobisty - z przyczyn osobistych odbiór zamówienia na chwilę obecną nie jest możliwy.
 
    Reklamacje 
Reklamacje należy składać pod adresem MALAMUT@onet.com.pl przesyłając następując informacje:
  • Dane zamawiającego
  • Numer i data zamówienia
  • Data dostawy
  • Nazwa reklamowanego produktu
  • Opis reklamacji

Dalsze instrukcje postępowania dotyczące złożonej reklamacji zostaną wysłane na mail.

MALAMUTtactic nie przyjmuje przesyłek "za pobraniem".
MALAMUTtactic przyjmuje przesyłki wysłane tylko na adres siedziby firmy.

 

     Wymiana, zwrot towaru

Klient posiadający status konsumenta w rozumieniu art. 22 kodeksu cywilnego ma możliwość odstąpienia od umowy kupna w terminie 30 dni od daty otrzymania towaru, poprzez złożenie oświadczenia na piśmie. Zwrot towaru zakupionego na odległość możliwy jest po dostarczeniu na koszt i odpowiedzialność kupującego:
  • dowodu zakupu (oryginalny paragon);
  • towaru w stanie nie zmienionym, kompletnym i oryginalnym opakowaniu;
  • informacji na piśmie z oznaczeniem żądań: wymiana na inny towar czy zwrot pieniędzy na konto.

Klient nie może odstąpić od umowy sprzedaży w przypadku, gdy produkt dostarczony jest  zapieczętowanym opakowaniu, który po otwarciu opakowania nie może zostać zwrócony ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.

MALAMUTtactic nie przyjmuje przesyłek "za pobraniem".
MALAMUTtactic przyjmuje przesyłki wysłane tylko na adres siedziby firmy. 

W celu usprawnienia całej procedury informację o wymianie/zwrocie towaru klient powinien przekazać najpierw drogą mailową na MALAMUT@onet.com.pl

KLIENT BEZWZGLĘDNIE MUSI PISEMNIE POINFORMOWAĆ O CHĘCI ZWROTU/WYMIANY TOWARU.
Następnie otrzyma mail zwrotny wraz z wzorem dokumentu wymiany/zwrotu towaru, z którego może skorzystać.
Zwrot gotówki realizowany jest do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego przedmiotu.
Zwracany towar wraz z dowodem zakupu (oryginalnym paragonem) i informacją na piśmie należy odesłać na adres:
 
MALAMUT – ZWROT
Paweł Tomaszewicz
ul. Witkacego 1/45
95-100 Zgierz
Koszty związane z dostarczeniem przesyłki do siedziby firmy ponosi kupujący.