Mil-Tec - Plecak Assault Pack Large - 36 Litrów- Coyote Brown - 14002205

Mil-Tec Mil-Tec

1182

Fabrycznie nowy

Obniżka! Mil-Tec - Plecak Assault Pack Large - 36 Litrów- Coyote Brown - 14002205 Powiększ

Oczekiwanie na dostawę

Do końca promocji pozostało:

116,25 zł

brutto

125,00 zł brutto

-7%

Wysyłamy w ciągu 24h

Zwrot lub wymiana 30 dni

Darmowa dostawa od 169 zł

Wydaj jeszcze 169,00 zł i otrzymaj wysyłkę zupełnie gratis!

Do każdego plecaka praktyczny GRATIS - karabińczyk polimerowy Fosco oraz światło chemiczne.

Duży plecak taktyczny firmy Mil-Tec w pustynnym kolorze Coyote Brown. 
Pojemność całkowita: 36 litrów. 

Plecak posiada dwie duże kieszenie główne. W pierwszej znaleźć można dużą przegrodę z siatki oraz zamykaną na zamek kieszeń na drobne przedmioty. W drugiej znajdują się dodatkowe przegródki na dokumenty, itp. Na przednim przedziale naszyte są dwie kolejne kieszenie, z których dolną wyposażono w kolejne przegródki. 

Wszystkie kieszenie zapinane są na mocne dwukierunkowe zamki z grubymi zębami. Od strony pleców znajduje się miękka, wyprofilowana wyściółka zapewniająca wysoki komfort użytkowania. Pod nią znajduje się zamykany na rzep Velcro przedział na worek hydracyjny. 

Wygodne szelki o szerokości 5 cm posiadają pionową regulację, po jednym D-Ringu do mocowania dodatkowego ekwipunku a także pas biodrowy z możliwością demontażu. 

Na bokach oraz spodzie plecaka znajdują się ułatwiające pakowanie troki kompresyjne wyposażone w kompozytowe klamry. W górnej części znajduje się solidny uchwyt transportowy. 

Dzięki zastosowaniu zewnętrznych palsów (systemu poziomych troczeń) praktycznie z każdej strony można zamontować dodatkowe moduły zgodne ze standardem MOLLE/PALS. 

Wymiary: 51 x 29 x 28 cm 
Waga: 1400g

Napisz opinię

Mil-Tec - Arafatka / Chusta SHEMAGH - Biały / Czerwony - 12614000

Mil-Tec - firma założona w 1971 w Rottenburg, prowadzi produkcję i sprzedaż odzieży wojskowej, ekwipunku oraz demobilu, który był głównym przedmiotem działalności w początkach prowadzonej działalności. Oryginalne wojskowe nadwyżki z całego świata sprzedawane przez firmę stały się wówczas kluczowym elementem działalności.

Wprowadzeniem własnej marki w 1995 roku zaczął się szybki rozwój firmy, która wypuściła na rynek szeroką gamę odzieży i dodatków do niej oraz sprzętu outdoorowego i surwiwalowego. Wszystkie jej produkty łączą w sobie funkcjonalność, dobrą jakość i wytrzymałoć oraz dopasowanie do wojskowych wzorców.