Mil-Tec - Lornetka składana Mini Gen II 10x25 z pokrowcem - Czarny - 15702102

Mil-Tec Mil-Tec

Fabrycznie nowy

Obniżka! Mil-Tec - Lornetka składana Mini Gen II 10x25 z pokrowcem - Czarny - 15702102 Powiększ

Oczekiwanie na dostawę

72,99 zł

brutto

79,00 zł brutto

-6,01 zł

Wysyłamy w ciągu 24h

Zwrot lub wymiana 30 dni

Darmowa dostawa od 169 zł

Wydaj jeszcze 169,00 zł i otrzymaj wysyłkę zupełnie gratis!

Dobrze wykonana lornetka o wysokich parametrach optycznych i doskonałej ostrości od firmy Mil-Tec. Lornetki tej firmy to solidne urządzenia do używania w terenie.

Poręczna kieszonkowa lornetka, o 10-krotnym powiększeniu i okularze 25 mm - druga generacja (gen II) lornetek podstawowych Mil-Tec'a

Dzięki niewielkim rozmiarom po złożeniu i dobrym parametrom optycznym sprawdzi się świetnie jako element wyposażenia turystycznego, służbowego lub myśliwskiego.

Solidny korpus z aluminium - lekkiego i odpornego na uszkodzenia mechaniczne. Powłoka ochronna wykonana z grubej gumy, która pochłania drgania podczas uderzeń lornetką oraz daje dobrą przyczepność dłoni. Karbowania na korpusie zapewniają lepszy chwyt w rękawicach.

W komplecie z lornetką otrzymujemy zapinany na rzep pokrowiec z pętlą do pasa, linkę do zawieszenia na szyi oraz ściereczkę do przecierania optyki.

Dane techniczne:
- rozmiar (z pokrowcem): 13 x 8 x 4,5 cm
- waga (z pokrowcem): 300 g
- kolor: czarny
- średnica obiektywu: 25 mm
- powiększenie: x10
- linowe pole widzenia: 101 m / 1000 m
- źrenica wyjściowa (mm): 2 mm
- regulacja dioptrii: tak

Napisz opinię

<br />
<b>Notice</b>:  Trying to get property of non-object in <b>/home/malamutt/domains/malamuttactic.pl/public_html/cache/smarty/compile/4b/61/bc/4b61bcb276da15f19b429480266ff67d01bc248d.file.productcomments.tpl.php</b> on line <b>198</b><br />

CAMO - Nerka / Torba na pas - Kangoo Waist Pack 3L - Czarny - TO-KG-WP-BL

Mil-Tec - firma założona w 1971 w Rottenburg, prowadzi produkcję i sprzedaż odzieży wojskowej, ekwipunku oraz demobilu, który był głównym przedmiotem działalności w początkach prowadzonej działalności. Oryginalne wojskowe nadwyżki z całego świata sprzedawane przez firmę stały się wówczas kluczowym elementem działalności.

Wprowadzeniem własnej marki w 1995 roku zaczął się szybki rozwój firmy, która wypuściła na rynek szeroką gamę odzieży i dodatków do niej oraz sprzętu outdoorowego i surwiwalowego. Wszystkie jej produkty łączą w sobie funkcjonalność, dobrą jakość i wytrzymałoć oraz dopasowanie do wojskowych wzorców.